תוכנית שירות למוצרי Airpods Pro עם בעיות סאונד

Apple קבעה כי אחוז קטן מ- AirPods Pro עלול להיתקל בבעיות סאונד.

 

המוצרים הנכללים בתוכנית יוצרו לפני אוקטובר 2020.

 

האוזניות בלבד ( ימין או שמאל ) עשויות לחוות אחת מהתקלות הבאות :

.רעש סטטי או צפצוף חלש בסביבה רועשת במהלך שיחה טלפונית או בזמן פעילות ספורטיבית *

סינון רעשים לא עובד כמצופה ( Active Noise Cancellation ) בצליל בס נמוך או עלייה ברעשי רקע* 

(לדוגמא: רעש רחוב או מטוס)  

:חשוב לשים לב

 .התקלה לא קיימת בכל האוזניות ורק אם הינך חווה בעיה זו ניתן לממש את התוכנית, בכפוף לבדיקת מעבדה *

* הקייס הנטען (AirPods Case) לא נכלל בתוכנית ולא יוחלף במסגרת התוכנית הנ"ל.

 

 .במידה ויש נזק לאחת מהאוזניות (לדוגמא: נזק נוזלים , שבר וכו’) לא תהיה זכאות למימוש התוכנית *

 

Apple קישור לפרטי התוכנית באתר

https://support.apple.com/en-il/airpods-pro-service-program-sound-issues

עקב ריבוי פניות ועומס על מוקדי השירות (במיוחד בתקופה זו) ועל מנת לתזמן את השירות ,

.הינכם מתבקשים לפתוח קריאה שירות באמצעות האתר ואנו ניצור איתכם קשר להמשך טיפול בהקדם

 .DCS בברכה , מעבדת 

לפתיחת קריאה לחץ כאן

Airpods pro

AirPods Pro Quality Program