קו המוצרים

תיקונים ומעבדה

נשמח לעמוד לשירותכם במוקד השירות

בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00,

בטלפון 1-700-70-18-70

יש לכם שאלה? כל מה שרציתם לדעת על הApple שלכם, בקצרה.

שכחתם את הסיסמה של הApple ID שלכם?


במידה ושכחתם את הסיסמה, אל דאגה! היכנסו לקישור הבא: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid?language=iw_IL לא עזר? יש עזרה טלפונית של Apple במספר 03-3762915 או 1809-344-329 בין השעות 9:00-17:00




האייפון לא נדלק! מה עושים?


1. חבר את האייפון למטען 10 או 12 וולט והמתן לפחות 10 דקות. 2. אם האייפון לא נדלק גם לאחר 10 דקות טעינה, נסה לבצע הפעלה מחדש בזמן שהמוצר עדיין מחובר למטען (להפעלה מחדש יש ללחוץ על כפתור הבית וכפתור ההדלקה למשך 10 שניות), עד שיופיע סמל הלוגו של אפל או סמל חיבור טעינה. אם סמל טעינה מופיע אנא המשך להטעין את האייפון עד להטענה מלאה. 3. אם ההפעלה מחדש לא פתרה את התקלה, חבר את האייפון למחשב ופתח את האייטיונס. אם המחשב מזהה את האייפון, סימן שהוא מתאושש-אפשר להירגע. כעת בצע ריסטור למכשיר ושחזר את האייפון. שימו לב! כאשר מתבצע ריסטור כל תוכן המכשיר יחזור להגדרות יצרן מקוריות. ממש נתקלים בקשיים? פנו לכתובת https://support.apple.com/he-il/HT201263 לסיוע נוסף.




האייפון לא נטען,מה צריך לבדוק?


1. דבר ראשון, בדקו שהשקע החשמלי אכן תקין. 2. השקע תקין? עכשיו נסו להחליף את כבל הUSB 3. נסו עוד מתאם מתח USB 10W אם זמין 4. אם אין מתאם מתח אחר זמין, נסו להתחבר ליציאת USB בהספק גבוה של המחשב. המחשב חייב להיות מופעל ולא במצב המתנה או שינה 5. נסו כבל USB אחר 6. עדיין לא הסתדר? צרו איתנו קשר או הגיעו למרכז השירות




הסוללה של האייפון נגמרת מהר מדי, מה הפתרון?


לפני הכל, חשוב שתדעו: לא ניתן להטעין את האייפון עם מתאם מתח FireWire או מטען לרכב מבוסס FireWire . למידע נוסף איך להאריך את חיי הסוללה של האייפון שלכם, בקרו ב https://www.apple.com/batteries/maximizing-performance/
1. כבו את האייפון והדליקו אותו שוב 2. חברו את האייפון לאייטיונס ובצעו ריסטור 3. אם המסך מציג תמונה של סוללה חלשה, סוללת האייפון עוד חלשה וזקוקה לטעינה של עד עשר דקות לפני שתוכלו להשתמש שוב באייפון. 4. שימו לב- כשאר אתם מטעינים, וודאו שאתם עושים זאת עד שהסוללה מלאה לחלוטין.




מה עוד יכול לעזור לחיי הסוללה שלכם?


*סגרו את כל האפליקציות הפועלות ברקע (ייתכן וחלק מהן עושות שימוש באינטרנט WIFI/GPS וגוזלות סוללה יקרה) *כבו את הWIFI/GPS במידה ואין בהם צורך *נסו לעמעם תאורת מסך במידה וניתן *ניתן להיכנס ל"הגדרות"-"כללי"-"נעילה אוטומטית"- יש לבחור נעילה אוטומטית לפי זמן




האייפון שלי לא מזהה את כרטיס הסים, מה לעשות?


1. הסירו את כרטיס הסים. וודאו שהכרטיס לא פגום או מלוכלך. 2. התקינו מחדש את כרטיס הסים 3. כבו והדליקו מחדש את האייפון 4. המתינו כ-2 דקות, ולאחר מכן בדקו אם האייפון זיהה את כרטיס הסים ואם הרשת הסלולרית אליה אתם מחוברים מופיעה בחלקו העליו של המסך 5. אם הבעיה לא נפתרה נסו סים אחר במידה וניתן ובדקו אם התקלה נפתרה 6. במידה ועדיין אין קליטה סלולרית פנו לחברת הסלולר 7. אם לאחר החלפת סים נוסף ובדיקה מול חברת הסלולר התקלה לא נפתרה יש לפנות למרכז שירות מורשה




הרשת הסלולרית עובדת לסירוגין באיזור שהקליטה טובה, איך פותרים את זה?


1. אם המכשיר נמצא בתוך כיסוי, נסו להשתמש במכשיר בלעדיו 2. כבו והדליקו את האייפון 3. נסו לעבור לאיזור אחר וודאו אם יש שינוי בקליטה 4. אם הקליטה עדיין עובדת לסירוגין, נסו לבצע ריסטור למכשיר ולאחר מכן בדקו אם פתר את הבעיה 5. אם הבעיה לא נפתרה צרו קשר עם חברת הסלולר לבדוק באם צריך להחליף את כרטיס הסים 6. אם לאחר החלפת כרטיס הסים התקלה לא נפתרה יש לפנות למרכז שירות מורשה




תנו לי פתרון לבעיות WIFI בסיסיות!


1. וודאו שהינכם נמצאים בטווח של הרשת האלחוטית 2. וודאו שמצב טיסה כבוי (הקש הגדרות- רשת אלחוטית- הפעילו מצב טיסה ל-15 שניות ואז כבו מצב טיסה) 3. וודאו שהראוטר או המודם מחוברים לחשמל ופועלים כראוי 4. בדקו אם מכשירים אחרים (מחשבים ניידים וכו') מצליחים להתחבר לרשת האלחוטית ולהכנס לאינטרנט 5. במידה והבעיה לא נפתרה כבו והדליקו את המכשיר 6. אם הבעיה לא נפתרה בצעו ריסטור למכשיר ולאחר מכן בדקו שוב 7. אם לאחר ביצוע הריסטור התקלה לא נפתרה יש לפנות למרכז שירות מורשה




כיצד לבצע קישור מחדש לאוזניות שלי?


1. יש להטעין את האוזניות כשעה וחצי.

2. יש להיכנס להגדרות בלוטות' במכשיר וללחוץ על שכח התקן זה.

3. יש ללחוץ על הכפתור בגב הקייס (קופסת אחסון האוזניות) למשך כ-40 שניות עד שהנורית הופכת מאדומה ללבנה.





Depositphotos_174193404_l-2015.jpg

מעבדות Dcs הוסמכו והוכשרו ע"י חברת Apple העולמית ומהווים גורם מקצועי ואיכותי

לתיקון כל קו המוצרים של אפל בישראל: AirPods, Apple TV, Apple Watch, Beats, iPad, iPhone iMac, Macbook, Macbook pro, Mac Pro, Mac Mini

Dcs היא המעבדה הרשמית המורשית של Apple בישראל

Image by XPS

יש לכם שאלה? כתבו לנו

arrow&v

הודעתך נשלחה בהצלחה

 
Airpods Pro Image

תוכנית שירות למוצרי Airpods Pro עם בעיות סאונד

חווים בעיות סאונד עם הAirpods Pro?